Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz odpowiedni wariant i wciśnij przycisk "Dodaj do koszyka". Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.
To już wszystko! Możesz cieszyć się oszczędzonymi pieniędzmi i wymarzonym produktem!
Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.
Numer zamówienia w formacie "VAL00000" powinien przyjść od razu po zakupie na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub problemów prosimy o wiadomość bezpośrednio na maila sklep@valetta.pl lub przez nasz formularz kontaktowy. Przed kontaktem polecamy sprawdzić nasze Centrum pomocy lub zadzwonić do automatycznej konsultantki na numer 22 486 30 68. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy maksymalnie w ciągu 24 godzin.
W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.
Prosimy o przelanie na nasze konto kwoty, która wyświetla się na końcu procesu składania zamówienia. Zamówienie zostanie podane do realizacji, gdy tylko zaksięgujemy płatność.
Przykładowy tytuł:
Anna Kowalska, ul. Główna 1/10, 01-234 Warszawa, Polska, anna.kowalska@gmail.com stanik samonośny czarny D / VAL00000
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila sklep@valetta.pl z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila sklep@valetta.pl z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.
W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila sklep@valetta.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.
Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek i klientów przy każdym zakupie standardowa dostawa jest zawsze DARMOWA niezależnie od wartości zamówienia.
Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator.
Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Jednak specjalnie dla zagranicznych klientów przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów.
Większość zamówień dociera w około 15 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia. Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, dostawa się wydłuża, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni.
Zamówienia są wysyłane od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.
Numery przesyłek zagranicznych są aktualizowane z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu. Jednak jeżeli przesyłka nie dojdzie w ciągu regulaminowych 60 dni to prosimy o kontakt.
Zamówienia wysyłane są zza granicy, stąd nie jesteśmy wstanie przewidzieć dokładnego terminu dostawy. W dniu dostawy listonosz lub kurier skontaktuje się przy pomocy podanego w zamówieniu numeru telefonu, aby ustalić najbardziej dogodną porę dostawy.
Maksymalny czas dostawy to 60 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.
Paczki są wysyłane przez sprzedawców spoza Unii Europejskiej, głównie z Azji, ponieważ nie mamy własnego centrum logistycznego i jesteśmy pośrednikiem w transakcji między kupującym, a sprzedawcą.
Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.